Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016


ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΥΘΥΝΗΣ: «Η πολιτεία έχει νομική δέσμευση να υλοποιήσει τα έργα που περιλαμβάνονται στους Περιβαλλοντικούς Όρους και στο Master Plan του λιμανιού»

                                                                     Πρόταση για ολοκληρωμένη συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για τα θέματα του λιμανιού
 

«Το λιμάνι του Βόλου, χάρις στη σθεναρή διεκδίκηση του Δήμου και των τοπικών φορέων τα προηγούμενα χρόνια, είναι αν όχι το μοναδικό, σίγουρα ένα από τα ελάχιστα λιμάνια της χώρας που διαθέτουν ταυτόχρονα και εγκεκριμένους Περιβαλλοντικούς Όρους και εγκεκριμένο Master Plan, που σημαίνει ότι η πολιτεία έχει όχι απλώς υποχρέωση, αλλά και νομική δέσμευση να υλοποιήσει τα έργα και τις δράσεις που περιλαμβάνονται σε αυτά. Αυτό το κεκτημένο θα πρέπει η πόλη να το αξιοποιήσει κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο», επισημαίνουν οι δημοτικοί σύμβουλοι Ν. Οικονόμου, Α. Παπατόλιας, Φ. Λαμπρινίδης και Ν. Στόικος, επαναφέροντας, για τρίτη φορά, την πρόταση της παράταξης «ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΥΘΥΝΗΣ – ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ» για μια ολοκληρωμένη συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για τα θέματα του λιμανιού, με τη συμμετοχή της Διοίκησης του ΟΛΒ και κάθε άλλου εμπλεκομένου φορέα. «Πολύ περισσότερο που την περίοδο αυτή υπάρχει σημαντική κινητικότητα τόσο σε σχέση με το ενδεχόμενο επένδυσης από πολυεθνική εταιρεία στον τρίτο προβλήτα για τη δημιουργία οργανωμένου σταθμού εμπορευματοκιβωτίων, όπως προκύπτει από δημοσιεύματα του τοπικού τύπου, όσο και στο θέμα της απόδοσης στον Δήμο τμήματος της χερσαίας ζώνης, αφού η σημερινή Διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ έχει υιοθετήσει  την πάγια θέση και διεκδίκηση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και του Δήμου», τονίζουν οι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης, θέτοντας  τρία (3) βασικά ζητήματα, στα  οποία θα πρέπει να ξεκαθαρίσει τη θέση του το Δημοτικό Συμβούλιο, που αφορούν στον μικτό χαρακτήρα του λιμανιού, τη μεταφορά στον προβλήτα 3 του σκραπ και των χύδην φορτίων και την παραχώρηση στον Δήμο Βόλου τμημάτων της χερσαίας ζώνης του λιμανιού. Να σημειωθεί πως στο εγκεκριμένο master plan του λιμανιού προβλέφθηκε τελικά πως  πρέπει «να πραγματοποιηθεί η άμεση απομάκρυνση από τον προβλήτα 1 των θέσεων φορτοεκφόρτωσης του παλαιοσιδήρου (scrap) και των χύδην φορτίων στον προβλήτα 3, για την αξιοποίηση του προβλήτα 1», επισημαίνουν οι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης.
Αναλυτικότερα, η πρόταση της παράταξης έχει ως εξής: