Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Επιλογή Ευθύνης: «Λύση δεν είναι οι επικίνδυνοι κυκλοφοριακοί πειραματισμοί»

Κυκλοφοριακή ανάσα θα δώσει  η υπογειοποίηση τμήματος της Παγασών
Το μείζον θέμα που αναδεικνύεται με τους επικίνδυνους πειραματισμούς της δημοτικής αρχής, δεν είναι τόσο η τύχη των οδών Καραμπατζάκη και Ζάχου, όσο η εγκατάλειψη των αρχών της βιώσιμης κινητικότητας. Η υιοθέτηση, δηλαδή, από τη δημοτική αρχή μιας σύγχρονης πόλης του 21ου αιώνα, της άποψης ότι στην πόλη δεν ζουν άνθρωποι, αλλά αυτοκίνητα. Η δήλωση του αρμόδιου -τρομάρα μας- αντιδημάρχου Θ.Σταυρίδη, ότι η Καραμπατζάκη είναι μια «νεκρή οδός», την οποία θα ενεργοποιήσει, υποτίθεται, η δημοτική αρχή, συνοψίζει το «πιστεύω» μιας βαθύτατα αναχρονιστικής διοίκησης, που, αντί να βελτιώσει, βάλθηκε να καταστρέψει ό,τι βρήκε  και να γυρίσει την πόλη πολλά χρόνια πίσω. Για τη δημοτική αρχή, «ζωντανός» είναι  μόνο ένας δρόμος που έχει παραδοθεί στο αυτοκίνητο!
Θα πρέπει να θυμίσουμε ότι ο Δήμος Βόλου έχει ενταχθεί, με πρωτοβουλία της προηγούμενης δημοτικής αρχής, στο «Σύμφωνο Δημάρχων», το οποίο αποτελεί την πιο φιλόδοξη ευρωπαϊκή δράση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Η προηγούμενη δημοτική αρχή προωθούσε, επίσης, την υλοποίηση Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ), το οποίο θα έδινε έμφαση στον πολίτη και στις αναγκαίες αλλαγές στη συμπεριφορά της μετακίνησης. Στο σχεδιασμό της ήταν η διεκδίκηση χρηματοδοτήσεων για δράσεις και επενδύσεις βιώσιμης κινητικότητας από τα νέα διαθρωτικά και επενδυτικά ταμεία της Eυρωπαϊκής Ένωσης 2014-2020, καθώς και από το πρόγραμμα «Horizon 2020», καθώς και η ένταξη του Δήμου Βόλου στα ενεργά Δίκτυα πόλεων για βιώσιμη κινητικότητα, CIVITAS και POLIS. Όλα αυτά ακούγονται πλέον σαν μια μακρινή ανάμνηση.